Wednesday, April 13, 2011

..Hati berbicara lagi..



..teruskan berjalan...


..teruskan tersenyum..


..teruskan ketawa..


..teruskan menangis...


" DON'T STOP"..


--------------------------------


..kan bagus jika aku dapat buat semua itu dengan jayanya..


"TERUSKAN" walaupun aku tahu aku sudah tidak mampu..


ntah la..tapi hidup ini selalu sangat menguji kekuatan hati dan jiwa aku..


dia mencari setiap kelemahan ku dan berusaha menumpaskan ku..


kekadang terasa ingin menyerah kalah..tapi tiap kali itu juga aku teringat satu ayat..


".. Semua hal yang berlaku itu ada hikmahnya.."


walau payah untuk hati kecil ini terima..


--------------------------------


ermm..tetau pa nak cerita sebenarnya..berusaha nak buang " blues feeling" aku ari ni..


hari berlalu dan aku makin terasa boring yang teramat sangat kat sini..


kalau boleh nak sangat hantar surat berhenti sekarang juga..


aku dah tak happy keja sini da Encik Traffic light!!..


Boring da nak menghadap benda yang sama cam besa..


kekadang aku rasa yang aku seperti makan gaji buta jak..HUH!!.


lambatnya masa berlalu..tak tunggu ujung bulan..


walau macam mana sekali pun i'll do it this time..


tak nak tangguh2 lagi.. Hopefully, after that my life would be more better..


even i know that my life would be more tough than before..


----------------------------------


Hello CINTA!! ~ start missing Him already..


we been together almost 7 month by next week..and im thanking God for that..


even sometimes i feel lost but still i wanna hold the promises that we've made together..


THE PLAN that we create..i do really hope its happen! cant wait for the day to come..


----------------------------------


Semalam yang berlalu benar2 mengajar aku tentang CINTA..


walaupun mungkin orang bilang pengalaman itu cuma sebesar kuman..


tapi bagi aku ia sangat besar..sebesar dunia ini..


walau macam mana sekali aku cuba untuk lupakan masa lalu namun aku masih gagal..


banyak hal yang berlaku yang buat aku tidak akan lupa memori itu..


sakit hati, marah, benci , putus asa..


semuanya ku alami...


Kenangan itu benar2 buat aku jadi seperti orang lain...


Huh! Biarlar..walau susah sekali pun aku akan cuba buang semua kenangan itu..


Sudah masa nya untuk aku lepaskan semua itu..


~SELAMAT TINGGAL KENANGAN~


------------------------------------------


Wahai CINTA! cuma kamu yang ada di sini...


di HATI ini..mungkin 7 bulan itu masih terlalu awal..


tapi aku yakin kamu la DIA yang HATI ini nantikan...


walau kekadang kita bertelingkah namun kita tetap utuh..


..Maaf jika setiap saat aku membebankan..


..Maaf jika setiap saat aku menjengkelkan..


..Maaf jika setiap saat aku merimaskan..


..Maaf jika setiap saat kata - kata ku buat kau terasa..


bukan niat di hati cuma terus terang HATI terlalu takut kehilangan..


-------------------------------------


Janji ya..yang kamu akan tetap jadi DIA selamanya...


Dia yang bersama-sama dengan HATI ini melayari suka duka hidup..


Dia yang akan menangis dan ketawa bersama...


Dia yang akan membuat HATI ini terhibur dengan gelak tawa mu..


aku nantikan gurau senda mu setiap kali berjumpa...


Hidup akan hilang serinya tanpa itu semua...


--------------------------------------


I only wanna says " YES, I DO" to only YOU..


no one else can take my heart anymore..


I LOVE YOU SO MUCH MR. RONALD!..


------------------------------------






P/S: Wahai masa..cepat lar berlalu..Aku penat menunggu ' HARI ' itu tiba..






No comments: