Monday, February 7, 2011

..SaLah Saya Ka??..

kenapa tiap kali saya yg dipersalahkan...
tapi bila mereka yang berada dalam situasi saya..
tidak pula saya salahkan mereka...
mesti saya saja ka yang perlu faham mereka tapi mereka tidak..
saya bosan..!!!

"...mentang2 ada BF kawan di lupakan lar..."
hate this words so much!!!!...
salah ka bila saya ada BF..
kenapa mereka tidak fikir masalah lain time tu..
bikin sakit hati!!!!!!!!

sa pun tetau kenapa saya ada kawan macam tu...
pentingkan diri sendiri!!
mau saya fahami mereka...
tapi salahkan saya macam sa bunuh org!!!..
apa punya kawan cam tu...
cuma tahun ni saja sa tidak terjoin CNY wit them..
tapi mereka berlagak macam sudah bertahun2 sdh sa tidak join..!!!
arggghhhhh!!
sa benci ni keadaan!!! buat sa dalam keadaan serba salah!
Whatever!!!!!...
biarla kamu!!..saya malas nak fikir pasal korg punya problems..
problems sa lagi banyak..menambah kn stress jak d awal pagi...

huh!!!!...Chill Rain..!! tarik nafas...
lega??...nope...its seems sa mo marah mereka depan2..
gila..!!

No comments: